Rådgivere i kultur- og oplevelsesøkonomi

Kan du hjælpe andre med at arbejde med oplevelser? Ved du, hvordan man gennemfører oplevelsesbaseret forretningsudvikling? Kan du facilitere mødet mellem kultur og erhverv? Hvis du kan svare ja på et af de...

Kan du hjælpe andre med at arbejde med oplevelser? Ved du, hvordan man gennemfører oplevelsesbaseret forretningsudvikling? Kan du facilitere mødet mellem kultur og erhverv? Hvis du kan svare ja på et af de tre ovenstående spørgsmål, så bør du melde dig ind i denne gruppe. Formålet med gruppen er, at den skal fungere som "De gule sider" for eksperter inden for kultur- og oplevelsesøkonomi. CKO vil i sin vejledning henvise virksomheder og organisationer til denne gruppe for at finde potentielle samarbejdspartnere. Meld dig ind i gruppen og skriv et indlæg om, hvad du kan bidrage med.

Gruppens indlæg / 1 af 35

11. apr 2015 / Indlæg
Årshjulet er et populært begreb. Det dukker op, når vi drøfter det forestående arbejde i ledelsesgruppe og samarbejdsudvalg. Når vi holder MUS og lægger handlingsplaner. Når vi disponerer resurser i produktion og distribution. Eller når vi fastlægger...
0
1
23. mar 2015 / Indlæg
 Hvor er den hjulpne og empatiske service blevet af i den nye digitale service struktur? Hvor er mennesket i et digitalt servicedesign? Hvorfor skal pigen med den fyldte sparebøsse gå forgæves, med besked om at den nærmeste filial der tager imod...
0
9
13. mar 2015 / Indlæg
”Kan man afregne en liter mælk, saft eller andet til 300 kroner i stedet for 3 kroner pr liter”?   Ja det kan man ! – Hvis man forædler produktet, og tilfører viden, unik karakter og en autentisk kunderelation – Der samlet giver forbrugeren/ kunden...
0
3
21. feb 2015 / Indlæg
Jeg er tilknyttet Kultur Østerbro, som bl.a. omfatter ’’Krudttønden’, og det sidste, vi talte om forrige weekend, var fastelavnsfesten for børn op til 6 år. Den skulle foregå på Krudttønden søndag formiddag, og vi glædede os. Især fordi det var et fælles...
0
3
15. nov 2014 / Indlæg
  Dette er en historie fra det virkelige liv. En fars jeremiade, om en banks  efterladenhed og misligholdelse af et kulturelt betydningsfuldt kontaktpunkt mellem banken og børnefamilier. Og ligegyldighed over for dens kommende kunder.  ...
0
9