Rådgivere i kultur- og oplevelsesøkonomi

Kan du hjælpe andre med at arbejde med oplevelser? Ved du, hvordan man gennemfører oplevelsesbaseret forretningsudvikling? Kan du facilitere mødet mellem kultur og erhverv? Hvis du kan svare ja på et af de...

Kan du hjælpe andre med at arbejde med oplevelser? Ved du, hvordan man gennemfører oplevelsesbaseret forretningsudvikling? Kan du facilitere mødet mellem kultur og erhverv? Hvis du kan svare ja på et af de tre ovenstående spørgsmål, så bør du melde dig ind i denne gruppe. Formålet med gruppen er, at den skal fungere som "De gule sider" for eksperter inden for kultur- og oplevelsesøkonomi. CKO vil i sin vejledning henvise virksomheder og organisationer til denne gruppe for at finde potentielle samarbejdspartnere. Meld dig ind i gruppen og skriv et indlæg om, hvad du kan bidrage med.

Gruppens indlæg / 1 af 34

24. apr 2014 / Indlæg
”Det er fedt at gå i noget, andre ikke har, i stedet for at gå i det samme som alle andre. Og jeg stiller op for Røde Kors, fordi jeg får det godt af at hjælpe. Så simpelt er det”, fortæller Nik, bedre kendt som sanger/rapper i Nik og Jay - en af...
0
3
26. mar 2014 / Indlæg
Med GRO " Grønne Regionale Madoplevelser"/Roskilde Universitet  og INVIO ved roret bygger vi i ny håndbog bro mellem forskning og praktiske erfaringer fra intense udviklingsforløb med 150 virksomheder i Region Sjælland. Håndbogen er en unik værktøjskasse...
0
3
26. feb 2014 / Indlæg
I nogle år har jeg gået med en fornemmelse i maven. Et urinstinkt, eller en stemme fra hedenold – vores fantastiske fortid som vikinger.   En følelse af, at der mangler noget. Et sted, en temapark, hvor vikingerne og den nordiske mytologi...
0
11
21. feb 2014 / Indlæg
    Print still excites people, that is a fact.  The printed word is still perceived as more credible to many people than anything on the web. It goes to the old adage, “If someone invested enough to print it on paper and mail it, it must be...
1
11
20. okt 2013 / Event
På ’The World 2.0 – Do It Together’ udforskes de muligheder, der ligger imellem teknologi og de kreative brancher. Med bunkevis af ny og konstant foranderlig teknologi er de gamle strukturer, for hvordan man kommunikerer og oplever verden, blevet nedbrudt....
0
6